Портал державних послуг iGov запустив сім нових послуг, які спростять життя
вимушених переселенців із зони АТО. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook IT-
волонтер iGov та директор з інформаційних технологій ПриватБанку Дмитро Дубілет.
За його словами з 6 жовтня тимчасово переміщені особи (ТПО) зможуть
дистанційно скористатися такими послугами:
1. Призначення щомісячної адресної допомоги.
2. Переоформлення довідки про взяття на облік у зв'язку зі зміною інформації про
заявника (з одночасним оформленням щомісячної допомоги).
3. Повідомлення державі про зміну адреси фактичного проживання.
4. Повідомлення державі про зміну інформації, яка може впливати на виплати.
5. Надання консультації про причини зупинки виплати допомоги.
6. Надання консультації з інших питань, пов'язаних з ТПО.
7. Зняття з обліку ТПО.
Експерт звертає увагу, що перші дві послуги повністю перевести в інтернет поки не
вдається, хоча вдалося добитися зниження кількості візитів до регулюючих органів. Зате
інші п’ять послуг надаються повністю в онлайн режимі.
На даний момент до послуг підключена поки тільки Дніпропетровська область,
оскільки там чи не найбільше переселенців. А також місто Острог Рівненської області.
"Але ми закликаємо місцеві і центральні влади використовувати нашу платформу і
запустити ці послуги в інших регіонах, нагадаю, що це безкоштовно і часу на установку
займе не більше одного тижня", – пише Дубілет.